Super Heavy Duty Oil Stabilizer

#
Dostępne pojemności: 32 oz, 1 galon, 5 galonów
Kup on-line
Dodatek do olejów. Stosowany do silników, manualnych skrzyń biegów, mostów, wszelkiego rodzaju przekładni – przywraca im sprawność i zapewnia dalsze niezawodne działanie. Według oceny naszej i naszych klientów, jest to najlepszy preparat produkowany przez Firmę GoldenWest z U.S.A. Kiedy jesteśmy przekonani, że już nic nie pomoże w uratowaniu naszego pojazdu – pojawia się on – „OIL STABILIZER”!!!

„Super Heavy Duty Oil Stabilizer” to środek oparty na zaawansowanej i unikalnej technologii smarowania, wykorzystujący w działaniu opatentowaną formułę Prolong AFMT ™ (Anti-Friction Metal Treatment). „Super Heavy Duty Oil Stabilizer” pomoże rozwiązać problemy wszędzie tam, gdzie potrzebne jest prawidłowe i efektywne smarowanie. Gdzie czas, niekiedy niewłaściwa eksploatacja doprowadziły do przyśpieszonego zużycia części metalowych naszego pojazdu. Oleje silnikowe i przekładniowe oferowane na rynku oraz inne stabilizatory oleju ze względów ekonomicznych mogą nie zawierać wszystkich niezbędnych dodatków smarnych, przeciwstukowych, przeciwutleniaczy i innych. Wszechobecna konkurencja, ciągła walka o Klienta, obniżanie cen oleju, często sprawiają, że składniki ochronne znajdą się w oleju w nienależytych proporcjach lub tylko w śladowych ilościach. Wtedy nasz silnik, skrzynia biegów, czy inne podzespoły zostają pozbawione należytej ochrony. W wielu przypadkach za oszczędności na olejach i smarach zapłacimy w przyszłości karę w postaci drogich napraw. Co zatem robić, aby jak najdłużej cieszyć się bezawaryjnością naszego pojazdu? Najprościej samemu zadbać, aby olej wlewany do naszego silnika miał wszelkie dodatki chroniące go przed zużyciem i uszkodzeniem. Do tego celu zostały stworzone dodatki „Prolong”. O ile do nowych i lekko wysłużonych silników stosujemy preparat „Engine Treatment”, to do starych, mocno wysłużonych i wyeksploatowanych jednostek najlepiej nadaje się „Oil Stabilizer”. Stosujemy go do ochrony wszelkiego rodzaju silników, a także ręcznych skrzyń biegów, mostów i wszelkiego typu przekładni. Nie należy go stosować jedynie w automatycznych skrzyniach biegów. Zawarte w produkcie dodatki zapewniają całkowicie bezpieczne i optymalne smarowanie części metalowych. Produkt ten pozycjonuje nas wyżej w skuteczności działania od innych konkurentów. „Oil Stabilizer” wielokrotnie przywracał do życia silniki, skrzynie biegów, przekładnie skazane na złomowanie.

Poprzez „Oil Stabilizer” dodajemy substancji smarnych w prawidłowej ilości i składzie. Preparat wygładza metalowe powierzchnie trące, oraz uzupełnia ich mikro uszkodzenia. Wycisza pracę silnika, skrzyni biegów, mostów i przekładni. Eliminuje suchy start silnika. Chroni turbosprężarki przed przegrzaniem. Zmniejsza spalanie oleju - uszczelnia zużyte cylindry i prowadnice zaworowe do spowolnienia zużycia oleju. Zatrzymuje wycieki oleju - przywraca uszczelkom ich elastyczność i prawidłowe działanie w ochronie przed wyciekami oleju. Zmniejsza oddymianie - spowalnia „blow-by” w celu zmniejszenia emisji spalin i zanieczyszczeń. Uszczelnia przestrzeń wokół pierścieni tłokowych, by przywrócić prawidłową kompresję. Chroni części metalowe przed korozją. Pomaga zapobiegać w odkładaniu osadów i laków. Ekstremalnie redukuje nacisk na tarcie i ciepło tak, że części metalowe nie przegrzewają się. Przeciwutleniacze zawarte w preparacie pomagają zwolnić podział i rozpad oleju oraz utrzymują go dłużej w stanie czystym. Zapewniają prawidłowe smarowanie przez cały czas pracy oleju. Stabilizuje lepkość - pomaga utrzymać lepkość oleju zarówno na gorąco jak i zimno. Dzięki specjalnym dodatkom zawartym w preparacie (skład i stężenie chronione tajemnicą producenta) opartym na formule AFMT, otrzymujemy dodatkową i zwiększoną ochronę silnika, skrzyń biegów, mostów i przekładni, których nie gwarantują nam nawet oleje najbardziej renomowanych producentów na świecie.

Stosowanie Stabilizatora nie zwalnia użytkownika od przestrzegania zasad producenta pojazdu co do częstotliwości wymian oleju i zastosowania typu i klasy oleju. Efektywny w silnikach benzynowych, zasilanych gazem i silnikach Diesla. Kompatybilny z olejami silnikowymi i przekładniowymi zarówno mineralnymi jak i syntetycznymi.

Jak korzystać?

Dodaj do oleju w następujący sposób:
  • Silniki benzynowe – zastosować preparat w ilości 20% (1 litr stabilizatora zmieszać z 4 litrami oleju). Dla mocno zużytych silników, należy użyć stężenia 40% (2 litry stabilizatora zmieszać z 3 litrami oleju.)
  • Silniki wysokoprężne (samochody osobowe, samochody ciężarowe, ciągniki i maszyny rolnicze, motorówki i statki morskie) - 20% objętości.
  • Tylko ręczne (manualne) skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe i mosty - 20% objętości.
  • Motocykle, sprężarki powietrza, kosiarki do trawy, itp. - 20% objętości.
  • Aby zapewnić maksymalną ochronę i wydajność, zalecamy dodanie „Super Heavy Duty Oil Stabilizer” przy każdej wymianie oleju. Nie stosować w automatycznych skrzyniach biegów.

Dostępne opakowania:

  • Występuje w opakowaniu 32 oz. (32 uncje), tj. ok. 945 ml.
  • Występuje w opakowaniu 1 galon amerykański, tj. ok. 3,78 litra.
  • Występuje w opakowaniu 5 galonów amerykańskich, tj. ok. 18,9 litra.

Środki ostrożności:

ZAGROŻENIA DLA ZDROWIA: Środek szkodliwy lub śmiertelny w przypadku połknięcia. Opary szkodliwe. Może powodować podrażnienie oczu i skóry. Może powodować chroniczne działanie na zdrowie. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.
ZAGROŻENIE FIZYCZNE: Środek należy do cieczy palnych. Ciecz lub opary mogą się zapalić. Trzymać z dala od wszelkich źródeł zapłonu. Materiał jest wrażliwy na światło. Trzymać z dala od światła bezpośredniego lub pośredniego. Unikać kontaktu z silnymi utleniaczami reduktorami.
POSTAĆ FIZYCZNA: ciecz.
WYGLĄD: Ciecz Koloru słomkowego.
ZAPACH: Silny - ropy naftowej.
WDYCHANIE: Wdychanie oparów preparatu może w niektórych przypadkach powodować podrażnienie nosa i gardła. Jeśli obserwujemy negatywne skutki wdychania, przenieść osobę poszkodowaną na świeże powietrze. Jeśli oddychanie jest utrudnione, podać tlen. Jeśli poszkodowany nie oddycha, zastosować sztuczne oddychanie sprawdzonymi technikami CPR. Jeśli podrażnienie nie ustępuje lub jeżeli objawy toksyczne obserwuje się nadal skonsultować z lekarzem.
KONTAKT ZE SKÓRĄ: Powtarzający się lub długotrwały kontakt może powodować wysuszenie lub podrażnienie. W przypadku kontaktu ze skórą, należy usunąć zanieczyszczoną odzież i wytrzeć nadmiar środka. Skórę należy myć wodą z mydłem lub za pomocą środka czyszczącego bezwodnego a następnie mydłem i wodą. Prać lub czyścić chemicznie odzież przed ponownym użyciem. Wyrzucić obuwie i inne artykuły skórzane, nasycone preparatem. Udać się do lekarza w przypadku utrzymywania się podrażnienia lub rozwijających się objawów.
KONTAKT Z OCZAMI: Może powodować pieczenie podrażnienie, łzawienie, zaczerwienienie. Natychmiast przemywać oczy dużą ilością czystej, chłodnej wody co najmniej przez 15 minut, trzymając powieki otwarte. Udać się do lekarza w przypadku utrzymywania się podrażnienia lub rozwijających się objawów.
SPOŻYCIE: Połknięcie może powodować dyskomfort nudności, biegunkę i ból brzucha. Może powodować podrażnienie jamy ustnej i gardła po połknięciu; spożyciu dużych ilości może spowodować podrażnienie. Nie wywoływać wymiotów. Jeśli poszkodowany jest przytomny, podać 2 szklanki wody. Natychmiast wezwać pomoc medyczną.
UWAGI DLA LEKARZY: Materiał (preparat) ten może dostać się do płuc podczas połykania lub wystąpienia wymiotów. Może powodować uszkodzenie i zapalenie płuc.

CHARAKTERYSTYKA I SZCZEGÓŁOWE DANE PRODUKTU DOSTĘPNE SĄ NA: www.prolong.com.pl (sekcja karty charakterystyki) i www.prolong.com (sekcja MSDS).
Do góry