O marceProlong Super Lubricants brand marki GoldenWest Lubricants, Inc z siedzibą w Pomona w Kalifornii, jest doskonałym przykładem amerykańskiego sukcesu. Na początku 1990 roku, założyciele Firmy zaczynali na zapleczu małego sklepu. Sami produkowali i pakowali produkty. Do dziś miliony butelek produktów Prolong zostały sprzedane na całym świecie. Pomimo szybkiego wzrostu, firma utrzymuje zakorzenionego ducha przedsiębiorczości i zwykły kontakt z klientami. Firma wspiera również filozofię dobrego obywatelstwa korporacyjnego, udzielając się w różnych społecznościach i organizacjach usługowych, zwłaszcza tych, skupiając się na ludziach młodych.W roku 1989 został udzielony amerykański patent na formułę Anti-Friction Metal Treatment (AFMT™), potwierdzając, że nie ma innych samochodowych kuracji smarowania dokładnie takich, jak produkty Prolong. Ta rewolucyjna technologia jest skuteczna i unikalna. Działanie produktów polega na tym, że wchodzi on w interakcję z powierzchniami metalowymi, dzięki zaawansowanym procesom chemicznym, tworząc molekularną warstwę ochronną pomiędzy częściami metalowymi. Rezultatem tego jest znaczne zmniejszenie tarcia i ciepła w punkcie ekstremalnego kontaktu metalu z metalem, tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne dla lepszej ochrony. Na początku jego wprowadzenia na rynki, technologia Prolong została wystawiona na próbę w dużych zastosowaniach przemysłowych i produkcyjnych takich jak kopalnie złota i diamentów (grupy DeBeers) w Afryce Południowej, w kopalniach miedzi w Chile, handlowych - przemysłowych urządzeniach znajdujących się w zakładach samochodowych w Detroit. Smarowanie z produktami Prolong znacznie pomaga zoptymalizować proces produkcji i zmniejszyć koszty pracy, a także kosztowne przestoje. Zdecydowanie najbardziej widoczną i widowiskową areną, żeby pokazać swoje możliwośc, dla Prolonga stał się świat sportów motorowych. W najcięższych warunkach i pod sceptycznymi spojrzeniami najlepszych kierowców, mechaników i szefów załóg na świecie, produkty Prolong pomogły wygrywać: NASCAR, NHRA, IHRA i Indy Racing League zespołom polegającym na produktach Prolong od ponad dziesięciu lat. W 1996 r. Prolong po raz pierwszy dotarł do przeciętnego właściciela samochodu, poprzez wyjątkowo skuteczne "Million Dollar Challenge", telewizyjną reklamę informacyjną, niezapomniane "piasek w silniku" pokazy jazdy czerwonym Viperem na torze Willow Springs w południowej części kalifornijskiej pustyni. Pół godzinny program emitowany ponad 100.000 razy osiągnął zdumiewającą rozpoznawalność i odzew. Na fali olbrzymiego popytu konsumpcyjnego, po udanym debiucie reklamy informacyjnej Prolonga, grupa największych detalistów ze zniecierpliwieniem oczekiwała na zaopatrzenie w produkty Prolong. Wkrótce każdy, kto dbał o samochód i nim jeździł, mógł wejść do popularnego sklepu i kupić Prolong. Tak zrobiły miliony obywateli USA! Widząc reklamę informacyjną, właściciele i kierowcy samochodów dostawczych i ciężarówek, także dzwonili domagając się produktów Prolong do swoich samochodów. Korzyści ze stosowania produktów Prolong są reklamowane przez samych użytkowników. W branży motoryzacyjnej - będącej kręgosłupem Ameryki, walczą oni o zwiększenie wydajności, o obniżenie kosztów i wyciskają kolejnego centa zysku z każdej przejechanej mili. W 2002 r. Prolong Super Lubricants jest tak przekonany o korzyściach płynących z opatentowanej technologii AFMT, że firma oferuje bezpłatną Wieczystą Gwarancję Silnika dla uprawnionych pojazdów z wykorzystaniem Prolong Engine Treatment. Kierowcy mogą zarejestrować pojazdy w wieku do dziesięciu lat z przebiegiem do 100.000 mil, a po rejestracji, gwarancja może zostać przedłużona na tak długo, jak długo w pojeździe wraz ze zmianą oleju, jest używany Prolong. Wielu kierowców woli serwisować swoje samochody w renomowanych warsztatach. Wraz ze wzrostem trendu Do It For Me (DIFM) (zrób to za mnie), Prolong opracował kompleksowe programy dla dealerów, punktów szybkiej wymiany oleju i serwisów samochodowych oferujących produkty Prolong swoim klientom i związane z tym dodatkowe korzyści. Dożywotnia Gwarancja Prolong jest udzielana i może być przedłużana przez te autoryzowane punkty. Samochodowe środki smarne mające w składzie opatentowany składnik AFMT ™ są flagowym produktem firmy, ale Prolong wprowadził także produkty Fast-Fuel™. Linie produktów związanych z paliwem (benzyna i olej napędowy) powstały w celu utrzymania ekologicznej czystości spalin oraz oszczędnego i zmniejszonego zużycia paliwa. Także linia produktów czyszczących Prolong, zakotwiczona przez niezwykle skuteczne Waterless Wash and Shine, zdobyła rosnące i niezwykle lojalne grono konsumentów. Wkrótce po tym jak produkty motoryzacyjne Prolong zaczęły pojawiać się na półkach amerykańskich sklepów, były one również dostarczane dla konsumentów na północ i południe od naszych granic. Są obecnie sprzedawane na całym świecie, od Chin po Chile, Afrykę i Europę. Międzynarodowa ekspansja firmy naprawdę rozpoczęła się od momentu gdy motoryzacyjni i przemysłowi odbiorcy za granicą odkryli korzyści ze stosowania technologii AFMT. Firma koncentruje się na badaniach i marketingu gospodarstw domowych, samochodowych i produktów związanych z energetyką, które dorastają do jej tradycji, innowacji technicznych i praktycznego narzędzia dla konsumentów na całym świecie. Prolong nadal pokazuje, że kluczem do sukcesu biznesowego jest dostarczanie produktów efektywnie działających z normą najwyższych standardów, do których Firma została założona: No Equal In The World®. 1937 Mount Vernon Avenue Pomona, California 91768-3312 Toll Free 800.540.LUBE (5823) Fax 800.966.LUBE (5823) www.prolong.com Kluczowe daty:1981- 24 sierpnia - Prolong International Corporation (PIC) zostaje zarejestrowana w Nevadzie w USA.1989 - zostaje udzielony amerykański patent na Anti-Friction Metal Treatment (AFMT™), potwierdzając, że nie istnieje żaden inny samochodowy produkt smarujący dokładnie tak, jak produkt marki Prolong. 1996 - Prolong po raz pierwszy dotarł do przeciętnego właściciela samochodu poprzez wyjątkowo skuteczne "Million Dollar Challenge" telewizyjną reklamę informacyjną, niezapomniane "piasek w silniku", pokaz jazdy czerwonym Viperem na torze Willow Springs w południowej części kalifornijskiej pustyni. 1998 - Międzynarodowa ekspansja firmy naprawdę rozpoczyna się od momentu gdy motoryzacyjni i przemysłowi odbiorcy za granicą odkryli korzyści technologii AFMT. 2002 - Prolong Super Lubricants jest tak przekonany o korzyściach płynących z opatentowanej technologii AFMT, że firma oferuje bezpłatną Wieczystą Gwarancję Silnika dla uprawnionych pojazdów z wykorzystaniem Prolong Engine Treatment. 2006 - Goldenwest Lubricants Inc (który był głównym podmiotem mieszającym i rozlewającym większość produktów Prolong), kupuje większościowy pakiet aktywów i do dnia dzisiejszego jest producentem i dystrybutorem wszystkich produktów z logo „PROLONG”. 2011 – Firma P.H. STAŃCZYK zostaje wyłącznym przedstawicielem Firmy „GOLDENWEST” w Polsce i dystrybutorem produktów „Prolong”. |